Често задавани въпроси (FAQ)

Бих искал да получа допълнителна информация, която не е налична в сайта. Какво да направя?

Моля, използвайте контактната форма на сайта, за да се свържете с нас или пишете на info@australiangold.bg

Бих искал да закупя продукт, който не е наличен. Как мога да го направя?

За повече информация относно наличността на продукта, моля, свържете се с нас чрез контактната форма в секция Контакти

Мога ли да променям поръчката си след като я направя?

Ако желаете да промените поръчката си, моля, свържете се с нас чрез контактната форма на сайта или ни пишете на имейл: info@australiangold.bg. Моля, въведете номера на поръчката. Номерът на поръчката можете да намерите в имейла, който сте получили за потвърждение.

Може ли фирма да направи поръчка във Вашия сайт

Да,   www.australiangold.bg   приема поръчки и от фирми. За да получите фактура, съдържаща Вашата точна информация, моля, попълнете полетата при регистрация или по време на самата поръчка.

 

Искам да продавам козметиката на Australian Gold в солариума, салона си? Мога ли да пазарувам на с отстъпка?

В случай, че сте B2B клиенти, солариуми, магазини за козметика можете да ползвате преференциални цени. Моля, свържете се с нас чрез контактната форма на сайта или ни пишете на имейл: info@australiangold.bg за персонална оферта.

Как мога да потърся конкретен продукт?

Ако искате да намерите конкретен продукт, моля, използвайте модула за търсене, който се намира в горната част на страниците. Попълнете информацията за него вижте дали е наличен в сайта сред резултатите от търсенето. В случай, че желаете да получите подробна информация не се колебайте да ни пишете на имейл: info@australiangold.bg

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас